• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Bezorging Nederland

Voor de bezorging van je bestelling werkt Belle Home samen met PostNL of een transportbedrijf. Dit is afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die je bij ons bestelt. Op de e-mailbevestiging die je van ons ontvangt, staat welk type bezorging voor jou van toepassing is. Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij je bezorgd door een transportbedrijf.

Track en Trace

Zodra je artikelen bij ons de deur uitgaan krijg je een mail van ons met de Track&Trace code met een link, via deze link kun je je pakket volgen. Als je niet aanwezig bent zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Ben je niet thuis? Dan kun je je bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

Bezorgopties PostNL

Nadat je in de winkelwagen je adresgegevens hebt ingevoerd zie je de diverse bezorgopties van PostNL die op jouw adres van toepassing zijn. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om je pakket door PostNL in de avonduren te laten bezorgen, op een afhaalpunt op de dag en tijd dat het u het best uitkomt.

Dag en tijdkeuze

Wij bieden je samen met PostNL de mogelijkheid om een dag met de daarbij behorend tijdstip van bezorgen te kiezen. Daarvoor klikt je na de keuze leveren op een ander tijdstip jouw voorkeur aan.

Ochtendleveringen

Bij circa 400 afhaalpunten is het mogelijk je bestelling extra vroeg op te halen. Mocht deze mogelijkheid bij jouw in de buurt van toepassing zijn. Dan zie je deze optie in de winkelwagen.

Avondbezorging

In de verzendoptie vindt je de mogelijkheid om voor een avondlevering te kiezen. Dit kan tegen een kleine extra bijdrage deze zie je als je deze optie aanklikt.

Ophalen op een PostNL kantoor of servicepunt

PostNL heeft ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland en servicepunten bij onder andere Albert Heijn, Bruna, Jumbo, coop en Primera. Nadat je jouw adresgegevens hebt ingevuld zie je de voor jouw dichtstbijzijnde afhaallocaties waar je het pakket kunt afhalen.

Bezorging Belgie | EU

Je bestelling wordt thuisbezorgd door PostNL afhankelijk van het gewicht en formaat. Zodra je artikelen zijn afgeleverd bij PostNL ontvang je een mail van ons met daarin de Track&Trace code en Link. Wanneer je niet thuis bent zal het pakket de volgende dag nog een keer worden aangeboden. In totaal wordt er drie keer een afleverpoging gedaan. Wanneer je driemaal niet thuis bent, wordt het pakket retour gestuurd naar Belle Home.

Meubels en bijzondere leveringen

Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij je thuisbezorgd door een transportbedrijf. Het Transportbedrijf levert de goederen tot aan de voordeur. Je kunt bij ons een doordeweekse dag doorgeven wanneer je de bestelling het liefst ontvangt.

Woont je op de tweede etage of wil je dat het meubel op de juiste plek wordt gezet. Vraag dan naar de mogelijkheden.

Ophalen of bezichtigen

Wij hebben geen winkel met vaste openingstijden maar je kan altijd een afspraak bij ons maken om onze showroom te bekijken. Stuur ons een berichtje of neem telefonisch contact op om een afspraak te maken. De koffie (of thee) staat voor je klaar.

Verzendkosten

De verzendkosten voor Nederland en België zijn afhankelijk van de totale waarde van je bestelling.

Voor Nederland geld;

  • Totale bestelwaarde tot € 50,00: verzendkosten € 4,95
  • Totale bestelwaarde € 50,00 of meer: gratis verzending
  • Kruiklampen € 19,95
  • Meubels en Bijzondere leveringen € 49,95

Voor België geld;

  • Totale bestelwaarde tot € 60,00: verzendkosten € 5,95
  • Totale bestelwaarde € 50,00 of meer: gratis verzending
  • Kruiklampen € 19,95
  • Meubels en Bijzondere leveringen € 79,95

In je winkelmandje zie je de verzendkosten die wij over de bestelling in rekening brengen deze worden automatisch berekend.

Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst is retourneren geen probleem retouren graag wel even voor melden. Hoe retourneren? De uitleg vind je hier.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de de aankoop hebt gedaan (voor zover technisch mogelijk). 

De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (docx), maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres Belle Home B.V., Smeestraat 11 7963AJ Ruinen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht