Retourneren

Je moet geregistreerd zijn om retourzendingen online in te dienen. Als je een bestelling hebt gedaan als gast, moet je je met hetzelfde e-mailadres registreren om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount. Meer informatie over retourneren en je rechten vind je hier.

Stappenplan retour indienen

  1. Log in op je account in de webwinkel en open je account.
  2. Je komt nu uit op een pagina waar je recente bestellingen te zien zijn. Vervolgens klik je op Bestellingen en vervolgen op Bekijken naast de order waarvan ze artikelen retour willen sturen.
  3. Nu kom je in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kan je rechts onderin op de knop Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken.
  4. Je wordt doorgestuurd naar de volgende pagina waar je de retourzending kunt aanmaken. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die je wil houden, laat je op 0 staan.
  5. De volgende stap is aangeven waarom je de betreffende producten retour wil sturen. Bij Reden en Actie kun je kiezen uit de retour redenen en acties die u zelf wil.

 

Vervolgens klik je rechts onderin op Verstuur. Zodra wij je retour binnen hebben en hebben verwerkt zie je dat in je account.

Retourklant_7.png