Pakket is niet bezorgd/compleet

Soms pakt de bezorging niet uit zoals we zouden willen. Dit kun je doen als…

… PostNL niet is langsgekomen
Klik op Mijn bestellingen in je account je kunt hier de status van je pakket bekijken. Neem contact met ons op als je na drie werkdagen nog steeds niks hebt ontvangen.

Heb je de bel niet gehoord of was je onverwacht niet thuis? De bezorger laat dan een kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij je buren. Dit laatste kan natuurlijk alleen als je bij aangeven hebt dat bezorging bij buren toegestaan is.

… je pakket niet compleet is
Ga bij Mijn bestellingen naar ‘Bekijken’ hier kun je de status van de bestelling bekijken. Het kan zijn dat we je bestelling hebben gesplitst in twee bezorgingen, omdat niet alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn of niet uit hetzelfde magazijn komen.

Staan de artikelen wel allemaal vermeld op de pakbon? Dan zou alles in het pakket moeten zitten. Neem contact met ons op als dit niet het geval is.